Sannich

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Sandra Jonsson - 27 april 2011 21:43

Ellü!

 

Nu har jag precis duschat :)

 

Asså, jag är trött även fast jag sov 4 timmar på dan.. Aja...


Men god natt! :D


Bjuder på några bilder :)

    


 

<- Jag  Lilli -> 


//Sannich

Av Sandra Jonsson - 27 april 2011 18:02

Hejsan svejsan gott folk :')

Nu har jag precis vaknat från min sköna sömmn   


Seriöst, jag blir verkligen lack på folk som ''challar''

Sara, en tjej i min klass är typ sån. Hon ''challar'' och berättar sina egna verisioner på saker och ting...


Hon snackar med en GAMMAL klasskamrat och det gör min bästa vän Lilli också...

Och dom har blivit väldigt bra vänner :)


Sen värkar det som om han ljuger för henne hela tiden. För han skriver andra saker på hans blogg och helt annat på SMS   

Vi brukar ofta fråga om vi ska träffas men han skriver ALLTID att han blir sjuk eller mår dåligt... DÖ PÅ DIG!


Då hade JAG frågat Sara om han gjorde så mot hne också eller om han sa ''sanningen'' till henne, det gjorde ju han såklart.

Då hade JAG sagt mina åsikter om hnm och hur dum jag tycker min vän är som fortfarande ''gillar'' hnm eftersom hon vet mkt väl hur han är och vad han gör... Aja det ska väl inte jag lägga mig i.


Men då hade såklar SARA berättat för hnm helt andra saker. Hon sa att LILLI hade sagt det JAG sa... Fan för henne alltså!


Då såklart ''hatar'' han henne... För så fort hon blir lite arg på hnm så hatar han henne. Patetiskt!

Men nu tror han att Sara inte talar sanning eller så... (Ganska bra)


Men helt plötsligt hade han sagt till Sara att han brukade ljuga om att han var sjuk.. För att han inte ville träffa oss... DÖ UNGE ASSÅ!


Så nu är lilli jätte sur på hnm om han inte gjort något som hon tyckte var ''sött''


Aja, livet har sina gångar... Bara att fortsätta gå även fast det är en masa rötter man snubblar på...


//Sannich

Av Sandra Jonsson - 27 april 2011 12:03

Nu är jag hemma... Eller jag kom hem för typ 2 timmar sedan då men...

Är så jäkla trött men sommnar inte..   


Så nu ska jag nog försöka sova lite grann...   


 

Min medryttarhäst Jojje  <3


 //Sannich

Presentation


Livet har sin gång. Det är bara fortsätta gå, även om det är rötter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards