Sannich

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Sola :)

Av Sandra Jonsson - 29 april 2011 16:25

Hejhej! (:

 

 Har precis köpt en ny BH på lindex :) 129:-

Om ni undrar så är den svart XD

 

Och jag andvänder min morsas linne XD Har inte snygga som är svarta. Jo men det andvänder jag i stallet c:

 

Har nu solat och druckit en stor cola :) GOTTI GOTT GOTT! :'D

 

Jag älskar dig mest av allt.

Men närjag ser dig med henne sjunker blicken till marken.

Allt jag tänker på är dig.

 

Jag älskar dig <3

 

//Sannich

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Jonsson - 30 april 2011 22:49

Snälla...?   Läser du bloggen? Skulle du kunna kommentera? :)   Det känns som om det är någon som läser då typ...   :)   //Sannich ...

Av Sandra Jonsson - 30 april 2011 20:06

Tjoo!   Idag blir det inge valborg för mig nej :c Kan inte åka till Salem och pallar verkligen inte.   Men nu ska ialla fall jag och mamma kolla på film :) Vet inte om Jesper ska kolla med oss eller om han ska ut...   Vi ska kolla på ...

Av Sandra Jonsson - 30 april 2011 16:24

Hellu! :)   Jag har vart i tumba och handlat mat och något annat tyyyp :) Sen städade jag marsvinens bur.. Jätte boooring asså!   Innan vi drog till tumba pratade jag med min brorsa :) Vi har ''bestämt'' att jag ska ta hans mobil (HTC Le...

Av Sandra Jonsson - 30 april 2011 11:33

Tjenare! c:   Nu har jag precis vaknat och jag ska nog äta frukost snart... Jag hade några planer för idag men dom sket sig allihopa.   Jag hade tänkt vara med Emmy, Jojjes ägare. Men hon var på hööks och skulle sedan bort.   Sen hade...

Av Sandra Jonsson - 30 april 2011 00:23


Nu ska jag sova :)   Har precis kollat på ''Marley and me'' Jätte bra film och jätte rolig! :D Fast sen kom det! Tårarna bara sprutade! :c Jätte sorgligt faktist :'c   God natt allesammans :) Sov gott!       //Sannich ...

Presentation


Livet har sin gång. Det är bara fortsätta gå, även om det är rötter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards